Chirurgie
Jak se objednat
- Telefonicky na čísle 234 770 900 mezi 7:00 – 15:30 hod (po – pá)
- Osobně na recepci v 9. patře mezi 7:00 – 15:30 hod (po – pá)
- E-mailem na recepce@iscare.cz.
- Přes kontaktní formulář.
Co je nutné přinést
- Doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, či povolení k pobytu)
- Platná kartička pojištěnce
Co je vhodné dodat
- Žádanka od lékaře, pokud vám ji lékař vystavil
- Lékařské zprávy související se zdravotním problémem, pokud máte k dispozici
První návštěva
- Registrace na recepci: Nejdříve vám na hlavní recepci vydají vstupní kartu do Centra jednodenní chirurgie (9. patro). Na recepci Jednodenní chirurgie po vás budeme požadovat doklad totožnosti a kartičku pojištěnce, na základě kterých vám bude přidělen a předán váš identifikační PIN a Záznam o souhlasu pacienta s poskytováním informací o jeho zdravotním stavu (GDPR).
- Jak probíhá vstupní vyšetření: Lékař si od vás převezme žádanku od vašeho lékaře či související lékařské zprávy, sepíše s vámi nynější onemocnění a osobní anamnézu. Dále proběhne klinické vyšetření, na základě kterého lékař stanoví diagnózu a vydá doporučení. Budou vám vysvětleny možnosti a navrhovaný postup léčby. V případě indikace k operačnímu zákroku vám lékař navrhne termín zákroku a předá informace s ním spojené.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
1. Je léčba hrazená pojišťovnou?
Ambulantní léčba i operační zákroky jsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění. Hradí se u nás pouze hospitalizace.
2. Jak probíhá operace?
Několik dní před zákrokem pacienta kontaktuje sesterna chirurgie, která mu sdělí všechny informace potřebné k nástupu na operaci a čas příchodu (nástup k operaci bývá v 7:00 hod). Po příchodu do Centra jednodenní chirurgie se pacient na recepci prokáže kartičkou pojištěnce a dokladem totožnosti a uhradí poplatek za hospitalizaci. Dále proběhne pohovor pacienta s anesteziologem a přijímajícím lékařem. Posléze pacienta sestřičky odvedou na lůžkové oddělení, kde se ubytuje. Z lůžkového oddělení je pacient převezen na operační sál, kde proběhne operační zákrok. Po zákroku je pacient převezen zpět na lůžkové oddělení, kde zůstává až do propuštění lékařem.
3. Jaké dokumenty je nutné přinést k zákroku?
Pacient si k zákroku přinese předoperační vyšetření (pokud nebylo provedeno v ISCARE) a vyplněné informované souhlasy (s výkonem, s anestezií, s hospitalizací). Pokud s sebou pacient nemá vyplněné informované souhlasy, obdrží je a vyplní je při příjmu.
4. Jak dlouho trvá hospitalizace?
Pacient zůstává standardně hospitalizován jednu noc, propuštění probíhá další den ráno.
5. Jak je zpoplatněna hospitalizace?
Dvojlůžkový pokoj je zpoplatněn částkou 1.750,- Kč / noc, jednolůžkový pokoj 2.800,- Kč / noc. Hospitalizace se hradí před příjmem na zákrok na recepci v 9. patře.
Proktologie
MUDr. Dita Benešová
Jak se objednat
- Telefonicky: 234 770 800 mezi 7:00 – 15:30 hod (po – pá)
- Osobně na recepci v 8. patře mezi 7:00 – 15:30 hod (po – pá)
- E-mailem na recepce@iscare.cz
- Přes kontaktní formulář na tomto webu.
Co přinést s sebou
- Doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, či povolení k pobytu).
- Platná kartička pojištěnce.
Ordinační doba
Pondělí 9:00 – 14:00 hod (nepravidelně).
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
1. Je léčba hrazená pojišťovnou?
Ambulantní proktologické vyšetření je zpoplatněno dle Ceníku proktologických výkonů.
2. Jak dlouhé jsou objednací lhůty?
Objednací lhůta na vstupní proktologické vyšetření bývá do 3 měsíců.
3. Je nutné mít doporučení od lékaře?
Žádanku od lékaře nepožadujeme.
4. Je u vás možné řešit akutní stavy?
Vzhledem k objednacím lhůtám to není možné.
Nejčastěji se nás ptáte
Mohu podstoupit odběr a vyšetření krve na klinice?
Ano, odběr i vyšetření krve provádíme v budově ISCARE v odběrové místnosti, která je v provozu v pracovních dnech mezi 7:00 – 14:30 hod.
Co dělat v případě, že se nemohu dostavit k zákroku?
Neprodleně prosím e-mailem kontaktujte lékaře (operatéra) a recepci. Kontakt na operatéra je uvedený v lékařské zprávě ze vstupního vyšetření.
Je v ISCARE možnost řešení akutního úrazu bez objednání?
Ne, nejsme úrazová ambulance, na každé vyšetření je nutné se předem objednat.
Je v ISCARE k dispozici RTG, CT (počítačový tomograf) a MR (magnetická rezonance)?
RTG a MR zajišťuje společnost PRO DIAGNOSTIKA sídlící v přízemí budovy ISCARE. Veškeré kontakty naleznete zde: https://www.prodiagnostika.cz/kontakt/. CT k dispozici nemáme.
Na jakém čísle se mohu informovat o stavu odoperovaného pacienta?
O stavu odoperovaného pacienta se můžete informovat na lůžkovém oddělení na telefonním čísle 234 770 450 (3. patro), nebo 234 770 256 (4. patro). Připravte si identifikační PIN pacienta, bez kterého nelze poskytnout informace o jeho zdravotním stavu.
Jak dlouhá je platnost předoperačního vyšetření před chirurgickým zákrokem?
Platnost předoperačního vyšetření před chirurgickým zákrokem jsou 3 týdny.
Přijímáte nové pacienty na obezitologii?
Z kapacitních důvodů momentálně nové pacienty na obezitologii nepřijímáme.
Provádíte bariatrické zákroky?
Bariatrické zákroky (tj. chirurgická léčba obezity, jako je bandáž žaludku, plikace žaludku, tubulizace žaludku, gastrický bypass) již od roku 2018 neprovádíme.
S jakými potížemi se mohu objednat na jednodenní chirurgii?
V rámci jednodenní chirurgie provádíme konzultace neakutních břišních stavů – pupeční kýla, kýla v jizvě, břišní kýla a kýla tříselná, chronický zánět žlučníku, chronický zánět slepého střeva. Dále zde máme ambulanci diabetologie, kardiologie a obezitologie.
Jaké jsou čekací lhůty na objednání na vstupní vyšetření k chirurgovi?
Čekací lhůta na objednání do ambulance k chirurgovi bývá do 2 týdnů.
Jak to u nás vypadá
Prohlédněte si
Jednodenní chirurgie ISCARE