Systém kvality
Cílem našeho zdravotnického zařízení je zajistit všem pacientům kvalitní zdravotní péči na vysoké odborné úrovni.
Naším cílem je, abyste se na naší klinice cítili příjemně a pobyt u nás přispěl k Vaší brzké rekonvalescenci či uzdravení.
Systém kvality
ISCARE a.s. je certifikován dle vyhlášky č 102/2012 Sb., o hodnocení kvality a bezpečí lůžkové zdravotní péče a dle normy ISO 9001:2015 Systémy managementu kvality – Požadavky.
- Certifikát kvality a bezpečí (PDF)
- Certifikát: Systém managementu kvality ISO 9001:2015 (PDF)
-
Certifikát: Systém managementu kvality - zdravotnické služby ISO 15224:2016 (PDF)
Politika kvality Klinického centra ISCARE
Vize ISCARE a.s.
Poskytujeme kvalitní a bezpečnou zdravotní péči na špičkové úrovni. Náš tým lékařů a zdravotnických pracovníků je tvořen špičkovými odborníky, kteří se zaměřují na individuální potřeby pacientů. Dáváme si záležet na tom, aby naši zaměstnanci byli kvalifikovaní, motivovaní, spokojení a empatičtí. Na klinice pracujeme s nejmodernějšími technologiemi a nejnovějšími poznatky v oblasti léčby.
Naše heslo a filozofie
„Každý si zaslouží mimořádnou péči.“
- Pacienti jsou centrem veškeré naší pozornosti a určují požadavky nejen na kvalitu, ale i na individuální přístup. Spokojený pacient je našim hlavním cílem.
- Zaměstnanci jsou hybnou silou jednotlivých odborností zajišťující kvalitu a bezpečí poskytované zdravotní péče. ISCARE a.s. se zavazuje zajišťovat prohlubování kvalifikace a etické jednání, vytvářet podnětné prostředí a firemní kulturu.
- Procesní přístup slouží k tomu, aby bylo zajištěno dosahování očekávaných výsledků a rychlého zavádění nových požadovaných služeb.
Řízení kvality
Komunikace, mezilidské vztahy a týmová spolupráce jsou základem naší péče, chceme odpovídat potřebám všem zúčastněným stranám, jsme si vědomi důležitosti rozvoje partnerských vztahů, prohlubování důvěry mezi zaměstnanci a pacienty, včetně jejich rodinných příslušníků a udržování vztahů s našimi obchodními partnery.
Řízení kvality je součástí našich každodenních činností, pomáhá řídit a zlepšovat nejen procesy, sledovat chyby, minimalizovat stížnosti a nežádoucí události, ale především zvyšovat spokojenost našich pacientů.
Neustálé zlepšování a rozvíjení systému managementu kvality realizujeme napříč celým zařízením tak, abychom poskytovali nejmodernější péči, která uspokojí i nejnáročnější pacienty.
Podněty, připomínky a nápady na zkvalitnění našich služeb nám můžete zanechat: kvalita@iscare.cz.